روش آسان شستشوی فرش فانتزی درمنزل
نوشته شده توسط : ادمین

مرحله اول شستشوی فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قبل از شروع به شستشوی فرش، حتما با جارو برقی تمام سطح فرش را تمیز کنید، اگر جاروبرقی شما دارای تظیم مکش است، بهتر است جاروبرقی را روی حداکثر مکش تنظیم کنید.

اگر فرش شما کوچک است می توانید مقداری جوش شیرین روی تمام سطح فرش خود بپاشید، سپس درون یک بطری اسپری مقداری سرکه سفید با آب به نسبت مساوی ترکیب کنید و روی سطح فرش فانتزی خود که از قبل روی آن جوش شیرین ریخته اید، اسپری کنید.

در این حالت ممکن است بسته به میزان جوش شیرین و مقدار سرکه، سطح فرش کف کند، که حاصل ترکیب سرکه و جوش شیرین است. در این زمان با یک برس قالیشویی نرم کوچک روی فرش را کاملا برس بکشید و تمیز کنید.

 

آبکشی و شستشوی فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر فرش شما کوچک است، می توانید آن را در حمام آب بکشید  و روی طناب یا میله محکم آویزان کنید تا خشک شود؛ اما اگر امکان چنین کاری را ندارید، بهتر است با یک بطری اسپری روی فرش آب ولرم اسپری کنید و سپس یک حوله روی آن قرار دهید و آب و رطوبت اضافی فرش را بگیرید.

 

خشک کردن فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

بهتر است فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود.

در صورتی که فرش تان را با  اسپری آب کشیده اید، پس از خشک شدن فرش،حتما روی فرش را خوب جارو برقی بکشید.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید قالیشویی ادیب، اولین و قدیمی ترین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

… دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: